Kariéra

Senior účetní

Do našeho účetního týmu hledáme nové posily, které se chtějí nadále komplexně rozvíjet v oboru účetnictví a daní, hledají nové přístupy, poznávají nové lidi a mají radost z klientské práce.
Pozice Senior účetní v naší společnosti je pro ty, kteří se rozhodli aplikovat již nabyté zkušenosti v oblasti účetnictví v klientském prostředí mezinárodní dynamické společnosti. Jestliže chcete své zkušenosti dále rozvíjet, implementovat a řídit nejen zakázky či projekty, ale i mladší kolegy, pracovat s daňovými poradci a advokáty z celého světa a využívat nejmodernější aplikace a portály a tím vším profesně růst jak v technických, tak „soft skills“ dovednostech, čtěte dál.

Pokud Vás baví svět čísel, financí ve spojení s novými technologiemi, rádi se prací bavíte a komunikaci s lidmi berete jako cestu vzájemného porozumění, jste správný kandidát pro nás.

Senior účetní / konzultant:

• Je součástí týmu spravujícího portfolio klientů, pro které jako externí dodavatel zajišťujeme vedení účetnictví dle českých právních předpisů.
• Společně s manažerem implementuje nové zakázky a řídí každodenní komunikaci s klienty v České republice a zahraniční, přičemž aktivně využívá znalost anglického jazyka.
• Deleguje klientské úkoly na juniorní členy týmu a zároveň je svým působením vzdělává.
• Získáváním technických zkušeností v oblasti účetnictví a daní a „soft“ znalostí se připravuje na další profesní růst.
• Spolupracuje s daňovými poradci a advokáty.
• Svou práci vykonává v kanceláři Deloitte, v případě požadavku klienta pracuje v jeho sídle.

Co Vám Deloitte nabídne

• zajímavou a různorodou práci pro kandidáty se zájmem o vedení klientského účetnictví a navazující komplexní daňovou agendu s přesahem do oblasti financí a controllingu,
• práci s novými technologiemi,
• nadstandardní mzdové ohodnocení,
• pracovní prostředí v dynamické mezinárodní společnosti,
• systematické vzdělávání a profesní rozvoj,
• podporu získání profesní kvalifikace (osvědčení daňového poradce),
• benefity pro zaměstnance (týden dovolené navíc, cafeterie, apod.),
• flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.

Co k této roli potřebujete

• ukončené vysokoškolské vzdělání (min. Bc.) a minimálně 3 roky praxe v oblasti klientského účetnictví,
• velmi dobré teoretické a praktické znalosti v oblasti účetnictví a daní (zejména daně z příjmů právnických osob a DPH),
• dobrou znalost angličtiny,
• klientský přístup a schopnost poskytovat spolupracovníkům odbornou podporu v oblasti účetnictví a daní (zejména daně z příjmů právnických osob a DPH),
• dobré komunikační a analytické schopnosti,
• zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání,
• časovou flexibilitu a samostatnost

Kontakt

Deloitte
Andrea Hradecká