Kariéra

Junior účetní konzultant/ka (part-time nebo full time)

Hledáme nové posily do našeho účetního týmu, které se chtějí komplexně rozvíjet v oboru účetnictví a daní, hledají nové přístupy, poznávají nové lidi a mají radost z klientské práce.
Pozice Junior účetní konzultant/ka v naší společnosti je pro ty, kteří se rozhodli věnovat svůj profesní život komunikaci s lidmi z nejrůznějších odvětví v českém a anglickém jazyce, pracovat nejen s účetním systémem, ale i s nejmodernějšími aplikacemi a portály, pracovat na zajímavých projektech s kolegy z celého světa a profesně růst jak v technických, tak „soft skills“ dovednostech.

Pokud tě baví svět čísel, financí ve spojení s novými technologiemi, rád se prací bavíš a komunikaci s lidmi bereš jako cestu vzájemného porozumění jsi správný kandidát pro nás! Pracovní pozice je možná na part time nebo full time.

Nabízíme:

  • zajímavou a různorodou práci pro čerstvé absolventy se zájmem o vedení klientského účetnictví a navazující komplexní daňovou agendu s přesahem do oblasti financí a controllingu,
  • pracovní prostředí v dynamické mezinárodní společnosti,
  • systematické vzdělávání a profesní rozvoj,
  • jasně definovaný karierní růst,
  • podporu získání profesní kvalifikace (osvědčení daňového poradce),
  • benefity pro zaměstnance (týden dovolené navíc, systém benefitů Cafeteria, stravenky, apod.)
  • flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova.

Hledáme uchazeče, kteří:

  • ukončili vysokoškolské vzdělání (min. Bc.)
  • mají dobrou znalost angličtiny a češtiny,
  • mají dobré komunikační a analytické schopnosti,
  • zajímají se o osobní rozvoj a další vzdělávání,
  • jsou časově flexibilní, mají pozitivní přístup a jsou týmoví hráči,
  • mohou pracovat alespoň 4 dny v týdnu

Junior účetní konzultant/ka:

  • Je součástí týmu spravujícího portfolio klientů, pro které jako externí dodavatel zajišťujeme vedení účetnictví dle českých právních předpisů.
  • Průběžně se školí a získává zkušenosti v oblasti účetnictví a daňové legislativy (zejména daně z příjmů právnických osob a DPH) a v oblasti IT (zejména účetní software, MS Excel a webové aplikace). Účastní se dalších školení např. v oblasti „soft skills“.
  • Při zpracování úkolů spolupracuje se zkušenými kolegy, od nichž čerpá znalosti a zkušenosti.
  • Dokáže se přizpůsobovat změnám, rozeznávat priority a samovzdělávat se v oblasti účetnictví a daní.
  • Má dobré komunikační a interpersonální schopnosti. Komunikuje s klienty v České republice i zahraničí, přičemž aktivně využívá znalost anglického jazyka.
  • Svou práci vykonává v kanceláři Deloitte, v případě požadavku klienta pracuje v jeho sídle.

Informace k výběrovému řízení:

  • Nástup na pozici: ihned
  • Hledáme nové kolegy na tuto pozici pro kancelář Deloitte v Praze
  • Možnost flexibilního úvazku se závazkem 4 dny v týdnu

Kontakt

Deloitte
Iva Habrnálová