Kariéra

Supply Chain Senior Consultant (Strategy & Operations)

Jsme tým Supply-chain a aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Senior Consultant, který/á má zájem o oblast optimalizace procesů a zlepšování provozních činností zejména ve výrobních firmách (Operational Excellence).

Mezi naše klienty patří výrobci automobilů a jejich dodavatelé, velcí hráči na trhu v oblasti průmyslové výroby, strojírenství, stavebních materiálů, textilního průmyslu, ale i energetiky, či výrobci rychloobrátkového spotřebního zboží.

U těchto klientů analyzujeme a optimalizujeme procesy v různých oblastech provozních činností, vyhledáváme strategické dodavatele a zajišťujeme optimální řízení dodavatelského řetězce.

V době rozvoje nových technologických řešení v rámci Průmyslu 4.0 již znalost Excelu často nestačí - našim klientům přinášíme neotřelá řešení v podobě pokročilých analytických a modelovacích nástrojů. Dále rovněž spolupracujeme s inovativními start-upy.

• Jsi z povahy analytik, ale máš i byznysovou duši a výsledky svých analýz umíš i prodat?
• Chceš zjistit, co vše je potřeba pro řízení dodavatelského řetězce a zlepšovat s námi procesy ve firmách?
• Zajímáš se o technologická a inovativní řešení a chceš nám pomoci s rozvojem těchto služeb?

Pojď s námi růst!

Co tě u nás čeká:

• Budeš řídit vlastní projekty nebo části projektů, a to jak v České republice, tak v zahraničí
• Budeš cestovat za našimi klienty do zahraničí až 80 % času podle daného projektu
• Budeš spolupracovat s juniornějšími kolegy v rámci projektů a pomáhat jim při jejich kariérním a osobním rozvoji
• Budeš sbírat data z různorodých zdrojů, analyzovat je a na jejich základě vyvozovat doporučení pro klienta týkající se organizačních či technologických opatření
• Navržená doporučení budeš uvádět do praxe
• Povedeš workshopy a rozhovory se zaměstnanci klientů
• Budeš sestavovat nabídky pro klienty
• Své nápady a zkušenosti využiješ k nastavování strategie týmu a rozvoji jeho iniciativ

Jak bychom si tě představovali:

• Máš předchozí zkušenosti primárně z oblasti podnikového poradenství nebo výrobního prostředí cca 3-5 let
• Máš zkušenost s koordinací projektů nebo menších týmů
• Můžeš se pochlubit zkušeností s využitím nejnovějších technologií pro zlepšování firemních procesů např. ve výrobním prostředí
• Máš zkušenosti se zpracováním rozsáhlých datových souborů pomocí SW nástrojů (VBA, MS Access, SQL či jiné) – hledáme kolegy, co se v datech neztratí
• Máš velmi dobrou znalost angličtiny a němčiny (na úrovni vedení obchodního jednání)
• Umíš pracovat s nástroji MS Excel, MS PowerPoint a MS Word na pokročilé úrovni (práce s dalšími nástroji jako např. MS Visio, MS Project, MS Access či jiné výhodou)
• Jsi týmový hráč/ka se selským rozumem a iniciativním přístupem, ale zároveň umíš pracovat samostatně a nebojíš se zodpovědnosti
• Máš strukturované, kritické a analytické myšlení, schopnost prosadit svůj názor
• Chceš cestovat a pracovat u klienta

Proč se stát členem našeho týmu?

• Nabízíme dlouhodobou spolupráci a příležitost pro rychlý rozvoj a kariérní růst
• Máme pro tebe motivující projekty a úkoly, každodenní interakci s klienty
• Jsme přátelský tým lidí, kteří mají rádi svou práci
• Můžeš se těšit na širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů (např. Cafeteria, Multisport karta, home office, stravenky, sick leave)
• Účastníme se celé řady týmových a firemních akcí během celého roku (např. lyžování v Alpách, Beerfest, sportovní dny, teambuildingové akce)

Kontakt

Deloitte Advisory s.r.o.
Háta Janotová