Kariéra

Supply Chain Consultant (Strategy & Operations)

Jsme tým Supply-chain a aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Consultant, který/á má zájem o oblast optimalizace procesů a zlepšování provozních činností zejména ve výrobních firmách (Operational Excellence).

Mezi naše klienty patří výrobci automobilů a jejich dodavatelé, velcí hráči na trhu v oblasti průmyslové výroby, strojírenství, stavebních materiálů, textilního průmyslu, ale i energetiky, či výrobci rychloobrátkového spotřebního zboží.

U těchto klientů analyzujeme a optimalizujeme procesy v různých oblastech provozních činností, vyhledáváme strategické dodavatele a zajišťujeme optimální řízení dodavatelského řetězce.

V době rozvoje nových technologických a řešení v rámci Průmyslu 4.0 již znalost Excelu často nestačí - našim klientům přinášíme neotřelá řešení v podobě pokročilých analytických a modelovacích nástrojů. Dále rovněž spolupracujeme s inovativními start-upy.

• Jsi z povahy analytik, ale máš i byznysovou duši a své nápady a analýzy umíš i prodat?
• Chceš zjistit, co vše je potřeba pro řízení dodavatelského řetězce a zlepšovat s námi procesy ve firmách?
• Zajímáš se o technologická a inovativní řešení a chceš nám pomoci s rozvojem těchto služeb?

Pojď s námi růst!

Co tě u nás čeká?

• Zapojíš se do realizace projektů přímo u klientů, a to jak v České republice, tak v zahraničí
• Budeš sbírat data z různorodých zdrojů, analyzovat je a na jejich základě vyvozovat doporučení pro klienta týkající se organizačních či technologických opatření
• Zlepšování procesů bude tvým denním chlebem – budeš identifikovat slabá místa a navrhovat organizační či technologická opatření
• Navržená doporučení budeš uvádět do praxe
• Pomůžeš týmu s vedením rozhovorů a workshopů se zaměstnanci klientů
• Podpoříš tým při řízení projektů a doručování výstupů projektu
• Budeš vytvářet nabídky pro klienty a převezmeš řízení vlastních menších projektů a iniciativ
• Zapojíš se do rozvoje nových iniciativ a budeš přicházet s vlastními návrhy pro zlepšení fungování týmu
• Nechceme, abys jen dostával jasná zadání a koukal Excelu, ale budeme chtít, abys přicházel s vlastními nápady a aktivně se zapojoval do diskuzí
• Kromě projektů zaměřených na provozní zlepšování si můžeš vyzkoušet také projekty orientované na robotickou automatizaci procesů, implementaci řešení SAP Ariba a jiné

Jak bychom si tě představovali?

• Jsi čerstvý absolvent VŠ nebo máš pár let pracovních zkušeností a hledáš práci na plný úvazek
• Máš přehled o nejnovějších technologiích, které lze využít ke zlepšování procesů u klienta
• Dokážeš strukturovat různorodá data (VBA, MS Access, SQL či jiné) a vyvozovat z nich užitečné závěry
• Máš velmi dobrou znalost češtiny a angličtiny – alespoň na úrovni C1
• Chceš cestovat a pracovat u klienta
• Umíš pracovat s nástroji MS Excel, MS PowerPoint a MS Word na pokročilé úrovni (práce s dalšími nástroji jako např. MS Visio, MS Project či jiné výhodou)
• Jsi týmový hráč/ka se selským rozumem a iniciativním přístupem, ale zároveň umíš pracovat samostatně a nebojíš se zodpovědnosti
• Máš analytické myšlení a schopnost prosadit svůj názor
• Tvoje angličtina a němčina je na výborné úrovni

Co nabízíme a proč se k nám přidat?

• Nabízíme dlouhodobou spolupráci a příležitost pro rychlý rozvoj a kariérní růst
• Ponecháme na Tobě velkou odpovědnost hned zpočátku s možností jednat s lidmi na úrovni finančního, provozního a generálního ředitele
• Máme pro tebe motivující projekty a úkoly, každodenní interakci s klienty
• Jsme přátelský tým lidí, kteří mají rádi svou práci
• Můžeš se těšit na širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů (např. Cafeteria, Multisport karta, home office, stravenky, sick leave)
• Účastníme se celé řady týmových a firemních akcí během celého roku (např. lyžování v Alpách, Beerfest, sportovní dny, teambuildingové akce)

Kontakt

Deloitte Advisory s.r.o.
Háta Janotová