Kariéra

Senior Mzdový/á účetní

Jako Senior mzdový/á účetní

• jste součástí týmu spravujícího portfolio klientů, pro které jako externí dodavatel zajišťujeme vedení mzdového účetnictví dle českých právních předpisů.
• společně s manažerem implementujete nové mzdové zakázky a řídíte každodenní komunikaci s klienty v České republice a zahraniční, přičemž aktivně využíváte znalost anglického jazyka.
• delegujete úkoly spojené se mzdovou problematikou na juniorní členy týmu a zároveň je svým působením vzděláváte.
• získáváním technických zkušeností v oblasti mzdového účetnictví, daňového a pracovního práva a „soft“ znalostí se připravujete na další profesní růst.
• spolupracujete s daňovými poradci specializující se na personální zdanění a advokáty zaměřující se na pracovní právo.
• svou práci vykonáváte v kanceláři Deloitte, v případě požadavku klienta pracujete v jeho sídle.

Co v této roli potřebujete

• ukončené vysokoškolské vzdělání (min. Bc.) a minimálně 3 roky praxe v oblasti mzdové administrativy,
• velmi dobré teoretické a praktické znalosti mzdového účetnictví a související pracovně–právní legislativy,
• dobrou znalost angličtiny a češtiny,
• zkušenosti s vedením mzdového účetnictví pro společnosti s minimálně stovkami zaměstnanců,
• proklientský přístup a schopnost poskytovat spolupracovníkům odbornou podporu v oblasti mzdové problematiky,
• dobré komunikační a analytické schopnosti,
• chuť poznávat nové věci a lidi,
• motivaci k osobnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání,
• časovou flexibilitu a schopnost samostatně a efektivně řešit mzdové úkoly.

Co Vám Deloitte nabídne

• pokud máte zájem o mzdové účetnictví a související problematiku daní a odvodů, pak Vám slíbíme zajímavou a různorodou práci
• pracovní prostředí v dynamické mezinárodní společnosti,
• systematické vzdělávání a profesní rozvoj,
• podporu získání profesní kvalifikace,
• benefity pro zaměstnance (týden dovolené navíc, cafeterie, apod.)
• flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova.

Kontakt

Deloitte
Andrea Hradecká