Kariéra

QRM Administrator (Coordinator)

Do týmu hledáme ambiciózního a motivovaného kolegu, který se chce učit o interních riskových procesech, podporovat svůj tým při práci a do budoucna se kariérně posouvat. Pokud tě baví administrativa, organizování meetingů, příprava reportů a jsi člověk, který má rád ve všem pořádek, pak hledáme možná právě tebe. 🙂

Co tě u nás čeká:

• Podpora pro regionální tým řízení kvality a rizik v oddělení Consultingu.
• Administrativní práce zahrnující přípravu a kontrolu podkladů z oblasti řízení rizik a organizace mezinárodních konferenčních hovorů na téma risk management.
• Podpora při interních a externích ISO auditech a CE quality reviews.
Koordinace lokálních QRM administrátorů.
• Příprava a průběžné upravování tréninkových materiálů, manuálů a postupů.
• Tvorba nejrůznějších reportů.
• Administrace týmového mailboxu a ad hoc podpora zkušenějších kolegů.

Jak bychom si tě představovali:

• Máš zkušenosti v oblasti administrativy a nechybí ti cit pro detail.
• Zajímáš se o technologie a fungování velkých společností.
• Umíš si nastavit priority, jsi samostatný/á a dokáže si věci efektivně zorganizovat.
• Tvoje Angličtina je na výborné úrovni a nebojíš se ji použít v komunikaci.
• Rád/a spolupracuješ s lidmi v týmu a chceš se od nich učit.

Na co se můžeš těšit:

• Pestrou práci v profesionálním a milém týmu, se kterým se nebudeš nikdy nudit.
• Budeš mít šanci pracovat v mezinárodní a prestižní společnosti v centru Prahy.
• U nás si můžeš rozvinout své dosavadní schopnosti a dovednosti.
• Můžeš se těšit na naše firemní akce, jakými jsou například teambuildingy, večírky, lyžovačky a mnoho dalších.
• Pokud budeš mít chuť se o naší roli dozvědět více, pošli nám své CV a třeba se potkáme na pohovoru 🙂

Kontakt

Deloitte Advisory s.r.o.
Háta Janotová