Kariéra

Business Senior Consultant Strategy & Operations

Naše motto:
• Customer experience, inovativní distribuční formáty a prodejní kanály
• Industry 4.0
• Operační model, optimalizace procesů, organizační design, využití digitálních technologií a systémů ve firmě, definice business requirements, business analýza, business a aplikační architektura, uživatelské a akceptační testy, rollout a předání do „business as usual“
• Změna organizace vyvolaná implementací nových technologií, change management

Chceš se na tom s námi podílet?

Jsme mladý, kreativní a rychle se rozvíjející „Strategy & operations consulting” tým. Zaměřujeme se na projekty a řešení na rozhraní businessu a komplexních IT řešení.
Nejsme výrobci učebnicových prezentací, ale navržené změny a opatření uvádíme u našich klientů do života. Naše práce končí až v okamžiku, kdy navržené řešení skutečně v praxi funguje a všichni jsou s ním spokojeni.
Již z výše uvedeného vyplývá, že pracujeme pro velké klienty, zejména pro významné výrobní podniky, banky a pojišťovny.

Čím se budeš zabývat Ty?

• Spolu s námi tvořit a implementovat návrhy inovativních byznysových a organizačních řešení podporovaných digitálními technologiemi.
• Trvale si udržovat přehled o měnících se potřebách zákazníků, distribuci a trendech v oblasti řízení firem.
• Podílet se na implementaci toho, co společně navrhneme a o čem přesvědčíme klienta, že dává smysl.
• Pracovat s dodavateli velkých IT systémů, analyzovat jaké dopady má takový systém na fungování organizace a navrhovat, co se musí v organizaci změnit, aby vše fungovalo. Samozřejmě Tě nemine spoluúčast na realizaci toho, co s námi navrhneš.
• Budeš v každodenním kontaktu s lidmi u našeho klienta.
• Ať chceš nebo ne, budeš muset denně používat svoji hlavu a vymýšlet jak na to.:)

Jak bychom si Tě představovali?

• Máš VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru.
• Máš pozitivní vztah k obchodu, nejlépe pokud jsi někdy na vlastní kůži zkusil/a něco prodávat a díky tomu jsi zjistil/a, co vše musíš udělat, aby si zákazník od Tebe něco koupil.
• Nemáš vrozený odpor k IT, internetu, mobilním aplikacím a už vůbec ne k digitálnímu světu. Pokud ses v této oblasti již pohyboval/a, je to Tvé velké plus.
• Jsi ochotný/ná cestovat a pracovat u klienta.
• Umíš slušně pracovat s MS Office (zejména PowerPoint a Excel).
• Jsi týmový hráč/ka, umíš přemýšlet hlavou a používat selský rozum.
• Máš strukturované a analytické myšlení a jsi schopen/na přehledně skládat argumenty a obhájit si svůj názor.
• Umíš dobře anglicky, němčina navíc je vítána.
• Máš alespoň 3 – 5 let zkušeností.

Co nabízíme a proč by ses měl stát jedním z nás?

• Hromadu zkušených lidí kolem Tebe, od kterých se můžeš učit.
• Přátelskou týmovou atmosféru a kolegy, kteří mají rádi svou práci.
• Příležitost pro rychlý rozvoj a kariérní růst.
• Pokud Ti to dobře půjde a bude příležitost, můžeš se dostat na projekty do zahraničí.
• Velkou odpovědnost hned od počátku s možností jednat s lidmi na úrovni obchodních, provozních, výrobních či generálních ředitelů.
• Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (25 dní dovolené, stravenky, systém Cafeteria, sick days, příležitostný home office a další) a spoustu skvělých firemních akcí během roku (teambuildingy, lyžování v Alpách apod.)

Kontakt

Deloitte Advisory s.r.o.
Háta Janotová