Kariéra

Mzdový/á účetní

Baví Vás poznávat nové lidi?
Máte radost, když můžete aktivně spolupracovat s klienty?
Rád/a hledáte nové přístupy k práci? My právě hledáme nové posily do našeho účetního týmu!

Pozice Senior mzdový konzultant v naší společnosti je pro ty, kteří se rozhodli aplikovat již nabyté zkušenosti v oblasti mezd v klientském prostředí mezinárodní dynamické společnosti.
Pokud Vás baví svět čísel, financí ve spojení s novými technologiemi, rádi se prací bavíte a komunikaci s lidmi berete jako cestu vzájemného porozumění, jste správný kandidát pro nás!

Jako Senior mzdový/á účetní

• jste součástí týmu spravujícího portfolio klientů, pro které jako externí dodavatel zajišťujeme vedení mzdového účetnictví dle českých právních předpisů.
• společně s manažerem implementujete nové mzdové zakázky a řídíte každodenní komunikaci s klienty v České republice a zahraniční, přičemž aktivně využíváte znalost anglického jazyka.
• delegujete úkoly spojené se mzdovou problematikou na juniorní členy týmu a zároveň je svým působením vzděláváte.
• získáváním technických zkušeností v oblasti mzdového účetnictví, daňového a pracovního práva a „soft“ znalostí se připravujete na další profesní růst.
• spolupracujete s daňovými poradci specializující se na personální zdanění a advokáty zaměřující se na pracovní právo.
• svou práci vykonáváte v kanceláři Deloitte, v případě požadavku klienta pracujete v jeho sídle.

Co Vám v Deloitte nabídneme

• pokud máte zájem o mzdové účetnictví a související problematiku daní a odvodů, pak Vám slíbíme zajímavou a různorodou práci
• pracovní prostředí v dynamické mezinárodní společnosti
• systematické vzdělávání a profesní rozvoj
• podporu získání profesní kvalifikace
• bohatou škálu zaměstaneckých benefitů (Cafeteria systém, sick days, 5 týdnů dovolené)
• flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.

Co od Vás budeme čekat

• ukončené SŠ/VŠ vzdělání a praxi v oblasti mzdové administrativy
• velmi dobré teoretické a praktické znalosti mzdového účetnictví a související pracovně–právní legislativy
• dobrou znalost angličtiny a češtiny
• zkušenosti s vedením mzdového účetnictví pro společnosti s minimálně stovkami zaměstnanců
• proklientský přístup a schopnost poskytovat spolupracovníkům odbornou podporu v oblasti mzdové problematiky
• chuť poznávat nové věci a lidi
• motivaci k osobnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání

Kontakt

Deloitte
Andrea Hradecká