Kariéra

Administrativní asistent/ka

Co budete mít na starosti?

  • podporu týmu daňových poradců a jejich vedení ve spolupráci s týmem asistentek
  • práci s interními databázemi a systémy - asistence s přípravou podkladů k fakturaci, zpracování partnerských, ředitelských a senior-manažerských výkazů časů strávených na klientech i nákladů s tím spojených.
  • vedení diáře a organizace interních i externích schůzek a konferenčních hovorů
  • běžné administrativní úkoly – emailová a telefonní komunikace, přijímaní a předávání vzkazů, zakládání dokumentů do spisů, kopírování, skenování, třídění a evidence pošty
  • vytváření a úpravu podpůrných dokumentů (Word, Excel, PowerPoint) pro členy týmu a vedení společnosti ve spolupráci s dalšími podpůrnými týmy (Proposal team, translating team, atd.)
  • samostatnou koordinaci menších interních akcí a pomoc při organizaci celofiremních či klientských akcí
  • podpůrnou koordinaci interních školení pro své kolegy, ruku v ruce s personálním oddělením

Jak bychom si vás představovali?

  • máte už několik pracovních zkušeností (ideálně na pozici osobní nebo týmové asistentky)
  • český/slovenský a anglický jazyk máte na velmi dobré úrovni slovem i písmem
  • jste profesionální a organizovaný/á, máte schopnost stanovovat priority, anticipovat, a máte také zkušenosti s organizací – akcí, diářů, sebe sama
  • jste osobnost odolná vůči stresu a nebojíte se multitaskingu
  • pečlivost a nadšení pro týmovou spolupráci je vám blízká
  • pracujete s PC na denní bázi (MS -Word, Excel, PowerPoint a Outlook)

Co nabízíme na oplátku?

  • velmi zajímavou práci a příjemný, profesionální a inspirativní tým kolegů
  • vynikající příležitost pro dlouhodobou spolupráci na stabilní pozici
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů a celofiremních i týmových akcí
  • práci na HPP na dobu neurčitou

Kontakt

Deloitte
Tereza Görschelová